onsdag den 19. oktober 2011

Svigermors gemmer

Den Sunde og Raske Fyrs mor er lige så vild med neglelak som jeg. Men hvor jeg er meget stilbestemt, og ofte har to eller tre yndlings jeg veksler imellem, er hun helt vild med at følge moden og shoppe de nye farver hver sæson. Og nogle gange beslutter hun sig senere for, at det ikke lige var hendes farve alligevel.

Til mit held køber hun kun Chanel:



Så jeg fik lov at vælge mellem en masse forskellige farver. Valgte disse fire.


En champagnefarvet med masser af glans. Lidt gennemsigtig. Vil rigtig gerne lære at gå emd lyse neglelakker, men jeg ved ikke, om jeg synes, de passer til mig. Som jeg har nævnt tidligere, synes jeg, de ser lidt billige og barbieagtige ud på mig.

 Franske spidser og en tynd neutral farve der passer perfekt ovenpå. Jeg har et fransk sæt i forvejen, hvor den hvide er HELT hvid. Glæder mig til denne noget mere elegante spidsfarve.


Og den sidste tog jeg straks på:




Den er rigtig lys og sommerfarvet, men tilpas farvemættet til, at jeg synes den klæder mig.

My mother in law only wears Chanel, and she gave me these four colours, when my bf and I visited his parents last. I love the light colours, but I'm not sure whether I think they match me. I feel a bit like a barbie doll, when my nails are to light.

3 kommentarer:

  1. Hold da op! Jeg misunder at du har en svigermor der elsker chanel!
    Jeg har faktisk en lidt sjov historie her..
    Den fyr jeg dater nu, kommer fra et andet land end Danmark, hvor alting er billigere!
    Jeg spurgte ham og han ville spørge sin mor, hvad en Chanel neglelak koster i hans hjemland, for det er bare de lækreste neglelakker og dem jeg ønsker mig til hver fødselsdag/jul. Som fattig studerende er det den lille luksus i hverdagen når man vil forkæle sig selv, you get me...
    Han spurgte sin mor om hun vidste det, hvortil hun svarede, at det vidste hun desværre ikke, hun lagde aldrig sin neglelak selv, hun gik kun til sin lokale manicure dame..!
    Så sad man lige der og følte sig som den dumme og fattige studerende! haha!!! Det grinte vi af!!!!

    SvarSlet
  2. Bahahaa. Savner sgu også en manicure i Istanbul for ti lire. Det var liiige til at klare. Og de er immervæk noget skarpere til det end jeg selv.

    SvarSlet
  3. Mjaa.. var nu ikke så imponeret over hende, jo til at ordne neglebånd og sådan, men neglelakken hun sådan set lagde pænt nok på, holdt jo bare overhovedet ikke..Det synes jeg var lidt skuffende.. Men billigt i forhold til danmark :)

    SvarSlet