søndag den 30. oktober 2011

Bigger curls

Som i så i mit forrige post, har jeg rodet rundt med nogle store curlere, for at se, om jeg kan løfte mine krøller lidt. Men jeg skal vist have flere end seks i, for at det bliver helt godt. I skal dog ikke snydes for en lille montage (Jeg har i øvrigt også Chanel øjenskyggen på):

A small montage from when I pulled out the curlers from the previous post. I need more than six curlers, but they did in fact lift my curls and defined them bigger. I'm also wearing the make up from the previous post:




 Make up:



Why are the prettiest curls always the ones that are hidden?


Pulled out the culers, Wub!




2 kommentarer:

  1. Trod du sådan nogle curlere duer i über glat og fladt hår? Tager det lang tid for dem at tørre?

    SvarSlet
  2. Så skal der noget gele indover, så skulle det nok kunne lade sig gøre. Men det tager en evighed at tørre, når det er i så få curlere. Jo mindre hår pr curler, jo hurtigere tørrer det.
    Ellers tror jeg, at du har en god chance med enten rag-curls eller pin-curls, som man skal sove med i. De metoder er rigtig gode til meget glat hår.

    SvarSlet