tirsdag den 11. oktober 2011

111011

Dagens look er igen-igen fotograferet med selvudløser. Bær over med mig...

Uskarpt, men med nok lys.

Knap så lyst, men det eneste billede i fokus.

Har stadig lidt problemer med mit 'ingen blitz'-princip og lyset i lejligheden. Må snart få det løst. Men dagens look (okay, det udtryk kan jeg ikke lide. Må finde på noget andet) ANTRÆK! Dagens antræk består af et par sorte jeans fra Lee - mine pæneste bukser. De er boot cut, kan ikke få læggene i slim fit jeans. En kjole fra H&M brugt som top og en cardi fra Gina Tricot.

Jeg elsker kjolens mønster på brystet, men hvis man bruger den som kjole (en meget kort kjole), synes jeg, det hele bliver lidt hoochy.

Støvlerne er skammens støvler fra London Fly, der nok ikke forlader mine fødder for engang i maj.



Jeg har lagt en helt simpel make up i dag, hvor jeg har brugt det lyseste fra min solpudder (En rimmelsag i tre nuancer) og min peechy keen blush fra Mac både på kinderne og som øjenskygge. Jeg har brun kohl på, mascara og tegnet brynene op.




I håret har jeg min store valk, sat fast om en lav hestehale og formet rundt om som en donut. Looket er næsten for pænt. Jeg ville hellere lave en tung knold uden hul med valken, men jeg ved ikke, hvordan man gør endnu.

Boots of shame. Elsker dem.

Hvad smider du på et normalt look, for at skille dig ud på en dum tirsdag?

4 kommentarer:

  1. igen savner jeg længere hår. Man kan sgu ikke frisure den så meget med en page. Men men jeg gør det nu alligevel, så godt jeg kan!

    Din dougnut er fin, Sådan en kunne jeg rent faktisk lave en gang, i lyserød :D

    SvarSlet
  2. Du skejer til gengæld ud med seje farver, Pille. :) Ville gerne se donuten i pink - må have været sejt.

    Der er jo plusser og minusser ved alle længder - jo længere mit hår vokser, jo svagere og tungere bliver mine krøller. Der er ikke meget afro-feel tilbage på mit hoved. :)

    SvarSlet
  3. Kæft, du er god til at lægge make up! Wow!

    SvarSlet
  4. Jeg holder på, at alle kan lære at lægge make up. Men tak! Måske man skulle lave nogle tutorials...

    SvarSlet