mandag den 17. oktober 2011

En tur til frisøren

Såeøh. Jeg SKAL altid klippes af den samme frisør. Og jeg tager gerne et tog fra Thisted til Odense for det. Derfor tog jeg toget to minutter i syv fredag morgen, og med forsinkelser, togskift og dårlig karma tog det kun små 5 timer at nå frem. Men jeg så sådan her ud undervejs:





Jakke fra Won Hundred, brillerne er Brors svigermors solbriller fra firserne, tørklædet er et flytæppe fra Singapore airlines.


Kjolen i ikke kan se er fra Mgasins Betty Black Collection, støvlerne fra London Fly og strømperne fra Wolford.


På en skala fra et til ti gad jeg IKKE slæbe på alt mit lort igennem Odenses gader. Men sådan går det, når man skal have 4 par sko med...

Efter besøget hos Maiken i Holten Coiffure i Klaregade i Odense:


Adskillige timer senere på LA bar med Rikke:


Striberne blev meget fine og MEGET lyse denne gang. Det ser skidegodt ud i krøllerne, som i får et billede af snart. Maiken glatter altid mit hår, inden hun klipper det, og hun tilbød at style det i en lækker tresser-do bagefter, så jeg beholdt frisuren hele natten.

2 kommentarer:

  1. Uh, glæder mig til at se at det også ser godt ud i krøllerne.
    Det er faktisk lykkedes for mig at finde en god frisør - man kan flytte for langt væk fra udgangspunktet til at det kan lade sig gøre at pendle - det tog kun 2 forsøg. Hun er så god at jeg gladeligt ser hende en gang hver 3. måned ca. Så nu danser mit hår omkring og mine små forkølede anlæg til krøller (har jeg nævnt at jeg lider af krølle-misundelse) får al den hjælp de kan. Hurra, hurra.

    SvarSlet
  2. Jeg lider selv af krøllemisundelse. På den der kan præstere små, hårde krøller og dem, der kan præstere en afro. Men hvad bilder jeg mig egetnlig ind? Jeg eeeelsker mine krøller. Og dem kan man ihvertfald ikke få lavet 'noget der ligner' hos en frisør.


    Skønt, at du har fundet en god frisørinde. Det kan tage tid.

    SvarSlet