onsdag den 5. oktober 2011

Clinique - fail

Glemte da helt at fortælle om min gratis tester fra Clinique. Der jo brander sig på at være 100 parfumefrit og allergitestet. Og som jeg slog ud af.

Der er simpelthen for meget alkohol i deres skintonic, og efter kun to dage blev huden ud for øjnene og op til tindingerne ru og 'nubret' at mærke på, og strammede helt vildt. Og hver eneste gang jeg prøvede at smøre noget på for at lindre den frygtelige kløen sved det heeelt vildt, og jeg endte med at lade det gå væk af sig selv. Hvilket det også gjorde efter et par dage.

Men nu var jeg jo heldigvis i Odense i weekenden, og kom kort forbi Magasin hvor det lykke mig at score en ny tre-trins tester fra Biotherm og en lille tester på skintonic og creme fra Clarins. Dem glæder jeg mig til at prøve.

Trunten hos Clarins havde to hele skuffer med testere i, så i skal altså ikke være blege for at spørge efter dem. Og Biotherm damen sagde, at hvis denne ikke passede mig, havde hun en anden én, jeg kunne prøve i stedet.

Skal til København i denne weekend, og du kan tro, jeg skal se, om jeg kan score nogle flere gode testere. Kunne godt tænke mig at prøve Mac's hudprodukter. Er i forvejen afhængig af deres make up.

Har du et fast mærke til ansigtsrens?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar