torsdag den 13. oktober 2011

Krøller, krøller, krøller...

Jeg har opdaget en hemmelighed omkring min krøller! Jeg behøves ikke softstyle dem, vælte hårlak i, eller bruge de der klæbende produkter, der får håret til at se vådt ud.


Det der ødelægger krøllerne er denne her:
Billede fra colourbox.dk

Når jeg smider håret i den vridemaskine, trækker jeg simpelthen krøllerne ud af det - og skal kæmpe meget hårdere for at få dem frem igen. Og så er jeg ligeglad med, hvor meget trunten på billedet smiler over sin turban...

Hvis jeg bare krammer håret med håndklædet, og lader det lufttørre, kan jeg faktisk få nogle decent krøller frem, selvom håret er ved at være langt:






Jeg har kun to produkter i håret, jeg elsker redken's krølleprodukter. Især nr. 14 eller 7 - de efterlader håret let og naturligt, så det slet ikke føles som om, jeg har noget i. Hair doctor olien giver shine og fanger 'flyverne'.

Jeg skal til frisøren i morgen og klippes og have flere lyse striber i. Glæder mig til at vise jer, hvordan resultatet bliver, når Maiken har haft fingre i det. (Det er som regel kun mig, der kan se forskel...)

1 kommentar: