onsdag den 19. oktober 2011

J'adore Dior # Spring 2012

Suk, hvor er der bare nogle smukke sager i Dior's forårskollektion 2012. Jeg har især kastet min kærlighed på denne kjole:


Den store foldesløjfe i livet er så fin, og både farven og længden er noget af det jeg sukker allerdybest efter i disse dage. Synes også hatten er fin, kunne lige se mig selv i det antræk.
Den fås også i rød:




Mine knæ blev også bløde, da jeg så denne drøm af en gudindekjole:


Denne kjole giver mig lyst til at gå på café i Paris, selvom snittet får mig til at tænke på Armarni:

Diors designere forudser en tendens, med en åben krave yderst og en synlig krave under. Jeg synes det ser superfint ud, når kraverne er holdt i samme nuance:

 

 (Men jeg forstår ikke læderhatten? Den ligner en bøllehat, jeg havde i sluthalvfemserne?)


Lige en enkelt kjole til, der kunne gøre sig godt på Paris' caféer:


I looove the Dior - ready to wear collection for spring 2012. The top outfit is my dream outfit for the café's in Paris. Not that I'm going any time soon. I'm also crazy about the godess dress I listed third. It's so elegant, but still loose and summer-ish.


Now I just need to figure out, how I'll afford those two outfits. Probably not gonna happen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar