onsdag den 28. september 2011

Wannabe look # Amy W

Okay, måske slet ikke så vildt, stort eller sejt. MEN ikke desto mindre, hvad jeg har brugt min onsdag formiddag på:



Jeg fik lirket valken lidt højere op på hovedet. Ikke heeelt nok, synes jeg nu, men det tager tid og hårnåle, og jeg gad ikke lave det om. Og det er faktisk meget pænt.


Så hørte jeg lidt Jazz, drak lidt kaffe - af den muselmalede off course.




Og så lagde jeg den make up, der ikke er særlig tydelig på billederne med dagslys. Lige lovlig meget eksponering, men blitz og lampe-lys er bare så grimt. Det ser vildere ud live.

Og er jeg mon virkelig så bleg?



Jeg ved ikke, hvorfor jeg ikke kunne finde ud af at smile. Måske havde jeg lidt for travlt med at ignorere manden, der stod og gloede på den anden side af gaden. Har han aldrig set en arbejdsløs blogger tage selvportrætter onsdag formiddag i Thisted før?

2 kommentarer:

  1. Åh, minder mig om at jeg burde klippe mit hår i dag.
    Men det ser fint ud Trix, elsker at du sidder der, helt fin, og drikker kaffe, en almindelig onsdag formiddag i Thisted.
    Min oldefar var fra Thisted. Mon det siger noget om mig...

    SvarSlet
  2. Det håber jeg ikke, det gør? Det er som om, det var mere gævt at være fra Thisted i din oldefars dage.

    Det er ganske hyggeligt, at nyde lidt god kaffe. Og jeg er virkelig blevet glad for DrK.

    SvarSlet