mandag den 19. september 2011

Kjole # H&M

En kjole! Så starter det. En underligt en af slagsen. Men på en eller anden måde er den også bare helt rigtig. Jeg glæder mig ihvertfald til at have den på..



Den er helt klart én, der skal ses på. Men jeg roder stadig lidt rundt med the 'modebloggerposes'. Og så skal jeg også fange den Sunde og Raske Fyr i et øjeblik, hvor han gider fotografere mig. Kender jo stadig ikke andre mennesker i fucking Thisted.

Den har en sjov længde, og skærer mig lige under det bredeste sted på læggen. I den forstand bliver det automatisk en fin kjole, for jeg kan kun have den på med lidt hæl til, hvis jeg ikke vil ligne en dame med vikinge-ben.


Halsudskæringen og skulderen er rigtig fin. Men armen er bar hele vejen, så der skal lige løftes nogle vægte, eller smøres selvbruner ud over det hele, så armen ikke bare ligner en del af kjolen. Tror umiddelbart løsningen med selvbruner ligger mig nærmest, don't know why?

2 kommentarer:

  1. Virkelig smuk kjole... flot farve - vi vil se den på ?? :)

    SvarSlet
  2. Soon. Venter på et par sko, der bare vil være PERFEKTE til. :) Så kommer der billede.

    SvarSlet