fredag den 16. september 2011

Velkommen til verden, blog.

Jeg er ikke fashionista, jeg er aldrig lige et 'smut' i Paris eller Londen - og hvis jeg endelig er der, køber jeg ikke dyre mærkevarer. Jeg er et fjols til at finde vintage, ender som regel med mormors kolonihavehus-looket, når jeg prøver.

Derudover er der tit lange perioder, hvor jeg ikke har råd til at shoppe. Og jeg er gerne enten et halvt år for sent ude med tendenserne, eller et år for tidligt.

MEN. For der er et men. Når det så er sagt, så mener jeg godt man kan have stil uden at være übermoderne altid. Bevares, man kan også ligne et fjols, men man kan også være flot.

Her vil i møde min stil. Nogle gange kan i være heldige, at den passer sammen med, hvad der tilfældigvis er på mode. I vil møde mit sminkeskab, hårprodukterne og alt derimellem.

Så velkommen til, og fortæl mig lige én eller anden, hvorfor FANDEN dette hårsmykke er udsolgt, når jeg endelig har penge på kontoen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar