lørdag den 17. september 2011

Nye småsager

Manglede VIRKELIG en ny mascara. Min gamle DIOR show var godt og vel tør, og jeg ville gerne have en anden. Børsten var virkelig god, men konsistensen klumpede nemt, og den var ikke egnet til flere lag.

Har investeret i en Clinic denne gang:

High Impact mascara. Min veninde Rikke har anbefalet den varmt, men damen i Matas vidste ærlig talt ikke det store. Normalt går jeg altid i Magasin og besøger de enkelte stande, når jeg skal finde et nyt produkt for at få den bedste vejledning. Men efter jeg er flyttet til fucking Thisted, må jeg ligesom tage, hvad jeg kan få.

Købte også et par 'guld' øreringe fra Pilgrim i LINK.

De er fine til prisen (150 kr), og jeg synes virkelig at de store guldringe passer godt til mig. Jeg har arbejder på at blive langhåret, og har krøller. Men det skal i nok få at se en dag. 

Jeg havde eller et par ægte øreringe, men efter en lidt for god bytur blev to til én. Desværre.

Pilgrim øreringene er lidt 'gule' i det, men hvem ser det, når musikken spiller?

Det er faktisk første gang, jeg har shoppet i fucking Thisted. Men man må jo arbejde med, hvad man har. Så det bliver slet ikke sidste.

Hvilke typer mascara bruger du? Hvad er vigtigst, når du køber mascara?

4 kommentarer:

  1. Naturligt look (= ikke for tykt lag), god børste, ingen klumpetendenser

    SvarSlet
  2. Ja, man skal også kunne få et tyndt lag på, så man ikke ligner en mangafigur, hver dag. Det har du helt ret i.

    SvarSlet
  3. Pas godt på de der Pilgrim øreringe, de egner sig ikke til de lidt vildere byture. Min søster mistede en, bestilte et nyt par, og mistede så en til. Nu har hun ikke flere og miste af ;-D
    Bare et godt råd :-)

    SvarSlet
  4. Åh nej. Jeg forstår ikke, hvordan det sker? Så tit headbanger jeg altså ikke mere, men jeg kan også ryste al pynten af.

    SvarSlet