mandag den 26. september 2011

And all that jazz

Endelig kom posten med min Valk. Droppede alle fornuftige gøremål, og gav mig straks til at sætte hår. (En valk er den der laver 'franskbrødsbulen' i 1950'er frisuren.) Mit første førsøg er her:







Nu skal jeg bare lige lure, hvordan jeg 'stopper' det sidste hår ind under knolden, så looket bliver helt perfekt.
Jeg købte valken i to størrelser, jeg har den store i - og de er begge købt på frisørens netbutik: fnb.dk




Dagens look, overeksponeret, i dårlig vinkel og med selvudløser. Lev med det! 

6 kommentarer:

  1. Du er flot! Og det er ikke en dårlig vinkel det sidste billede er taget fra, du ser knald godt ud på billedet! Og flot frisure der.. Det er sku smart med sådan en dims der.. :)

    SvarSlet
  2. Jøjere op på baghovedet med dem for mere autentisk tresser look! Men pissesejt at du har en nu...! Mon man kan få en til kort page, i lyserød.. Hmm...

    SvarSlet
  3. Ja, det konstaterede jeg også, da første forsøg var overstået. Så det prøver jeg bare en anden dag. Skal også prøve at sætte den helt nede i nakken, som en rigtig tung knold- så mangler jeg bare en hat til.

    Jeg tvivler? Men mon ikke vi kan lave én?

    SvarSlet
  4. Sejt!
    Næh mit hår er forkort til at dække noget som helst. Men det kunne være sejt med stor fluffy lyserød bikube candyfloss

    SvarSlet
  5. Århh.. Ja. Pink valk. Ku' være awesome.

    SvarSlet