torsdag den 22. september 2011

Wannabe look # Adele

Fordi Adele er så mega smuk i denne video, med den make up;

gik jeg igår ud og købt denne:

En lille 4-stepssag fra Maybelline, den har endda forklaring på bagsiden, der viser, hvordan du skal fordele de fire trin. Farverne mindede mig, om dem Adele har på, til trods for lidt mere glimmer.

Satte mig hjem, og udførte et første forsøg med den.

Før:

På huden har jeg Mac studio Fix, min farve er C3, for jeg har meget gult pigment i huden. Jeg har tegnet mine bryn op, that's it.

Jeg lagde skyggen efter bedste evne, med en Rimmel Liquid Eye Liner, som jeg frygter, de ikke laver mere. Min nye mascara, en sunshimmer fra Rimmel og en Mac læbestift fra deres Viva Glam serie, hvor overskuddet går til gode sager. Den hedder 'Lustre', hvilket egentlig lyder lidt skummelt, ik?

Efter:




Svært at se øjenskyggen i detaljer, men resultatet blev rigtig godt.

Nu mangler jeg bare en fest.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar