søndag den 18. september 2011

Prøver lige den nye mascara

Skal vi finde ud af, om den mascara duer til noget? Har været i svømmeren i dag, så i får lige nogle meget make up-fri før billeder, med lidt lækkert rødt klor-skær i øjnene. Sexet, no?
Okay. Jeg ved godt jeg ser pænt blank, en anelse skeløjet, og rimelig stornæset ud på dette billede. 
Men det ER jo et før-billede.





Jeg lagde ét kraftigt lag. Men intet andet. Så tilgiv mig, hvis vipperne er lige edderkoppe-agtige. Men jeg synes ikke, man kan se mascaraen ordentligt, hvis der er smokey eyes, eyeliner og andre sager, der forvirrer indtrykket. Så der er KUN mascara på disse billeder:


 Og hér ligner jeg så Sid fra Ice Age? Skal vist holde mig fra denne vinkel i fremtiden.


Mascaraen var rigtig nem at fordele, og gav fin længde. Man skal jiggle den lidt, for at få fylde med også, men jeg regner med, at jeg lærer det hen ad vejen.

Den har holdt fint resten af dagen, også på en lille tur ned og handle i regnvejr. Den er dejlig fleksibel, så mine vipper føles ikke stive og stride.

Så mangler jeg bare en fest, så jeg kan dulle mig rigtigt op.

2 kommentarer:

  1. Den ser bare rigtig god ud :) du må ekskrementers med den og se om dine vipper ikke kan blive endnu vildere :)

    SvarSlet
  2. Ja, det skal jeg nok få gjort. Og den er jo fri for parfume og parabener og sådanne sager. Ikke noget, jeg normalt går så meget op i. Men det kan jo ikke skade.

    SvarSlet