tirsdag den 27. september 2011

Nye sager # Asos

Så kom de sidste af mine kedsomhedsudskejelser med posten. Lykke over hele linjen. Glæder mig allerede til at vise det hele frem i Odense i weekenden.

Jeg købte:


En fantastisk hår-dims, som jeg har ventet på skulle komme på lager igen på det franske Asos. Har linket til det i mit allerførste indlæg. Den bliver genial sammen med min valk.



Et par 'herre'sko. Med en lille lækker klik-hæl. Og de passer, selvom det var mit første skokøb fra Asos - den engelske. Nu har jeg to par flade sko, der er pæne!





Og et par lækre røde ruskindssko. De ser lidt lyserøde ud, når de står på min sofa - men de er altså røde. Og de passede også.

Synes faktisk det er ret ironisk, at skoene, som altid er et sats at købe over nettet, passer, men den turban jeg havde bestilt ligner en badehætte på mig. Den har jeg lissom droppet billederne af.

2 kommentarer:

  1. Ooorgh, jeg vil også købe sko...bliver helt inspireret af dig nu jo :) hvor lang tid tog det før tingene kom??

    SvarSlet
  2. Cirka halvanden uge fra jeg bestilte de første sager, men hårsmykket bestilte jeg for ca. en uge siden. Ved ikke om de andre ting så har 'ventet' på pakken, inden den blev sendt videre til mig.

    SvarSlet