tirsdag den 15. november 2011

Stuff I do adore

Jeg bestilte tre slags valke for et par måneder siden, men den ene var i restordre. Den kom i dag, og modsat de to runde, er den aflang:


Det viste sig, at der er knap i enderne, så valken kan blive rund. Så hvis man kun vil have én valk, er denne mit bedste bud, fordi den kan bruges til flest frisurer. Valken kan købes her: fnb.dk

I recieved at different pad for my hair today, which can be used for more styles than the round ones.









Jeg har rullet den ind i håret i et rodet første forsøg, men det skal nok blive godt.

Just a first try - I'll get better.

Lagde i mærke til mine nye øreringe? De er fra Pieces og kostede 80 kroner. BLING 







New ear rings for me, from Pieces. I want to waer them with my hair all up and smokey eyes. Maybe this weekend, when my BF takes me to visit some friends in Aarhus. 


Ps. Ja, jeg véd godt, at jeg har min Helly Hansen undertrøje på. Men jeg råfryser idag, så det blev lige mit sexede antræk. Kan alligevel ikke ses under jakken, når jeg går ud og handler.

4 kommentarer:

  1. Dit hår er edderflot sådan der! Ih, altså.
    Og skulle lige til at kommentere at jeg faktisk elsker kontrasten med hellytrøjen, men vup, der kom du mig i forkøbet. Men forskellen er at jeg synes det er ret fint.

    SvarSlet
  2. Ser rigtig flot ud. I foregårs fik jeg også lige leveret hair extensions og hår valk fra fashiongirl.dk. Der er ret mange slags.

    SvarSlet
  3. Pille: årh du er sød.

    Louise: Tak for tippet, det skal jeg da helt sikkert lure på.

    SvarSlet
  4. I absolutely love your hair and makeup in these pictures. Very très chic and 50's. You makeup application in all your photos is stunning and masterfully done. I love it.

    SvarSlet