søndag den 6. november 2011

041111 # Knitted Winter Wonder

Time to add layers and keep warm. I bought a new pullover to wear underneath my jacket. 'Cause it's not very warm, but to pretty not to wear doing winter. But friday the wheather was good, so I wore it alone:

Jeg har købt en lækker striktrøje til at have under min jakke til vinter. Jakken er ikke varm nok til vinter, men for pæn til at pakke væk. Fredag kunne jeg nøjes med strik:





Jeg eeeelsker farven. Den får det bedste frem i både min hud og mine øjne. Er afhængig af blå. Skal virkelig snart til at købe noget i andre farver.

I looove the colour. The powerful blue pulls out the best in both my eyes and my skin. All though I need to buy clothes in other colours than blue. Soon. 



Lige et billede af mønsteret ned langs fronten og taljebåndet.

Pattern and waistband.

Knit: Vero Moda
Dress: Appeal
Stockings: Appeal
Boots: London Fly
Bag: Neye

Ingen kommentarer:

Send en kommentar