mandag den 14. november 2011

111111

Jeg har endelig fået fingrene i et par slimfit jeans, som kunne trækkes over mine mandeben. Har alt for store lægmuskler til de stramme tøsebukser der findes i verden. Men så er det godt, at zizzy laver tøj til former og kurver.

 For the first time in ages I've managed to buy slim fit jeans. I bought them in a shop for curved women, because I usually can't fit my calf muscles into any slim jeans.




Jeg glæder mig til at prøve bukserne med nogle hæle til.

Of course the jeans will look even better with heels.



Min mor forærede mig disse støvler i sidste weekend. De kan både bruges som lave støvler med foret foldet ned, men også som vinterstøvler som hér. Imprægnerede dem i fredags, og tog dem på, da jeg tilbragte weekenden på landet.

The boots my mother gave my, unfolded. They keep me warm and dry.


 Håret oppe for en gangs skyld.


Støvlerne klarede en rigtig dejlig gåtur langs vandet. Også selvom jeg ikke kan finde ud af at holde mig på land.

The boots even resisted water, when I was to childish to keep to dry land.

1 kommentar: