mandag den 7. november 2011

061111 # Favourites

My outfit for brunch on sunday:




Dress: Minimum (I think is't Swedish)
Bolero: H&M



Make up:

Skin: Mac Studio Fix Foundtation and Peechykeen blush.
Eye shadow: Mac Omega, matte.
Mascara: Clinic High impact
Brows: H&M eye brow kit.
Lips: Smith's lip balm; Minted Rose


The minted rose lip balm has been my true companion for several years. The touch of mint gives a fresh feeling to my lips, it gives gloss without pasting and contains no water. If a vaseline lip balm contains water, it will dry out your lips instead of hydrating them. Remember that!

Minted Rose er min yndlingslæbepomade gennem flere år. Den giver shine uden at fedte, mint-effekten er dejlig på læberne og så indeholder den ikke vand. Traditionel vaseline er vandholdig, og faktisk tørrer det læberne ud. Når vandet fra produktet fordamper ud i luften, bliver produktet nødt til at suge nyt vand ud - fra dine læber. Derfor skal man putte mere og mere på, for at få en effekt af produktet. Så hvis du skal bruge en læbepomade, så sikr dig, at der ikke er vand i.






I've started braiding my hair before I go to sleep. It's become too long to wear down in bed - I'll tug it or tangle myself into it. The braids gives a whole new dimension to my curls!


Jeg er begyndt at sove med fletninger om natten, fordi mit hår er blevet så langt, at jeg kan komme til at ligge på det eller vikle mig ind i det, når det er løst. Fletningerne gør sjove ting ved min krøller.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar