torsdag den 15. december 2011

What's in the bag?

Jeg 'kom til' at købe en 'halvvejs mod jul'-egave til mig selv. /Bought myself a halfway there christmas present by accident. Oops?







Skoene er 11 centimeter og jeg bliver højere end min kæreste med dem på, men de er bare så smukke. Og en anelse store i størrelsen, så husk det, hvis du svinger mellem to størrelser, jeg har lagt en tynd silikonesål i, så jeg ikke skrider frem i skoen.
/The heels are 4,3 inches and make me taller than my bf. But I love'em. They are so elegant and perfect for every christmasparty. The shoes are slightly big for my usual size, so I wear them with silicone pads.

Du kan købe skoene, og se mere af Ganni's sager Hér.
You can purchase the shoes, or see other stuff by Ganni here. 

Do you buy christmas presents for yourself? / Kommer du også til at købe julegaver til dig selv?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar